ترجمه ی آهنگ آرتمیس فاول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترجمه ی آهنگ آرتمیس فاول
نوشته شده در شنبه 17 تير 1396
بازدید : 1630
نویسنده : مسیب حامی فر

ترجمه ی آهنگ آرتمیس فاول با عنوان call me artemis fowl ...نویسنده : نایل کالفر.... خواننده : جاش فیکس...

 

آره

منو آرتمیس فاول صدا کن...

من اینو هرگز شروع نکردم......

اما در حال حاضر رسیدن رسیدن به آن دشوار و سخت است.......

آره........

الان وقت خراب کردن نقشه های کوچک و کثیف تونه....

با هر نوع نقشه ای که باشه.........

آره...........اسمش هست آرتمیس فاول...........

و هم اکنون من در حال شروع کردن آغاز چیز های افسانه ای هستم.........

 

 

آره............

من (آرتمیس فاول) به برنامه های کوچک و کثیف شما تسلط خواهم داشت......

هشدار.......چیز هایی که فقط در رویای من هست.........

 

و نزدیک تر از چیزی هست که ممکنه به نظر آنها برسد....................

 

و من فقط چیزی را میبینم که نمیتوانم باور کنم یا (و من نمیتوانم چیزی را که میبینم باور کنم)

 

چیز های بدی که در این راه پیش می آید............

من فکر میکنم که وقتش هست که من از این لذت ببرم....................

 

همه ی پول ها را از من دور کن............................

 

من میخوام کشف کنم تنها کار هایی که هنوز هم انجام میدهم...........من از چیزی که تو ممکنه بگی نمیتونم مراقبت کنم بنابراین............

بر شما دارویت...............

 

آره...............

 

منو آرتمیس فاول صدا کن.....................

من اینو هرگز شروع نکردم.............اما در حال حاضر رسیدن به آن دشوار و سخت هست..............

 

آره

الان وقت خراب کردن نقشه های کوچک و کثیفتونه............ با هر نوع نقشه ای که باشه....

 

آره...............اسمش هست آرتمیس فاول....................

من در حال شروع کردن آغاز چیز های افسانه ای هستم.............

من (آرتمیس فاول ) به نقشه های کوچک و کثیف شما تسلط خواهم داشت.............

 

آن چیز ها را به من اشاره نکن.....

 

من دیدم ویرانی هایی را که تو میتوانی به بار بیاوری...به همین دلیل به این معنیست که شما آن را نمیدانید..............

اما اگر فکر میکنی که من واقعا قصد دارم که این رو بهت اطلاع بدم باید بگم که برام لذت بخشه.....

 

هالی) من به پایین میروم و در هیچ زمانی بیرون نخواهم اومد...........

من هنوز شروع نکردم اینو....و اما حالا دارم تمومش میکنم....................

 

 منو صدا بزن آرتمیس فاول

اسمش هست آرتمیس فاول

منو صدا بزن آرتمیس فاول

اسمش هست آرتمیس فاول

آره

 

تقدیم به فرمانده نیکو دی آنجلو...........

میدونم ایراد داشت.....اما شما ببخشید من تمام تلاشم رو کردم...به افتخار دی و تمامی طرفداران آرتمیس فاول

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: